Van Durango naar …..? - Reisverslag uit Bluff City, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Van Durango naar …..? - Reisverslag uit Bluff City, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Van Durango naar …..?

Blijf op de hoogte en volg Martin

17 September 2015 | Verenigde Staten, Bluff City

Gisteravond kwam de beheerder van de camping nog langs om te vertellen dat we niet van de paden af moeten gaan want aan deze kant van de camping komen ratelslangen voor. Dat was natuurlijk tegen dovenmans oren gezegd want Martin ging meteen opzoek. Helaas niks gevonden. De volgende ochtend in het zonnetje de spullen gepakt en onderweg gegaan naar Monticello. Onderweg zullen we het Mesa Verde National Park gaan bezoeken. Het is verbazend hoe de mensen vroegen konden leven in deze vallei met bergen. Na een smakelijke lunch gaan we verder naar Monticello. Hier kunnen we echter niks vinden waar wij onze tent op willen zetten en we besluiten door te reizen naar Bluff. Deze plaats stond op onze oorspronkelijke lijst maar omdat we de Wave niet gaan lopen hebben we dit veranderd. We verwachten een groot toeristisch plaatsje maar dit is niet het geval. Na wat rond gekeken te hebben besluiten we te overnachten op camping Cadillac Ranch RV. Een kleine camping met 3 tentsites. Als we de tent hebben opgezet met 30 C besluiten we ons zelf te trakteren op een lekker koud biertje. Morgen is de camping gereserveerd dus Torrey here we come.