Rocky Mountains here we come... - Reisverslag uit Delta, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Rocky Mountains here we come... - Reisverslag uit Delta, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Rocky Mountains here we come...

Blijf op de hoogte en volg Martin

15 September 2015 | Verenigde Staten, Delta

Na onze 2e nacht met regen zijn we vroeg op, het was frisjes maar prima te doen. Na snel onze spullen in gepakt te hebben willen we nog een kop koffie drinken maar dat gaat helaas de mist in :( het begint weer te regen en we springen dus snel de auto in en besluiten toch de route door Rocky Mountain National Park te rijden en dan via Boulder naar de I70. Ook willen we ontbijten boven op de berg. Helaas, de hele weg naar boven hebben we regen en de berg is dan ook gehuld in de wolken. En wat is het koud brrr verschrikkelijk gewoon, gelukkig hadden we ons hierop voorbereid en hebben ons warm aangekleed. Aan de andere kant gekomen begint heel voorzichtig de zon te schijnen. In de vallei zien we drie elken grazen, een prachtig gezicht. Zodra we uit het park zijn besluiten we om maar even lekker te gaan ontbijten in het restaurant aldaar, heerlijk om weer warm te worden. Aangekomen in Fruitvale, blijkt dit een voorstad te zijn van Grand Junction. Hier hebben we geen zin in dus besluiten we alvast een stukje van onze route van morgen te gaan rijden en zien wat we onderweg tegen komen. Het wordt uiteindelijk de Days Inn in Delta. Voor Albert en Lyan als je nog eens daar in de buurt bent het is een goed alternatief voor een camping :) mooie kamers, snel internet en zeker niet duur. Morgen onderweg naar Durango dan wordt het weer vaarwel bergen en hallo woestijn :).

• 16 September 2015 - 13:46

José Zwiers:

Jullie zitten toch wel echt in Amerika? Het ie dat er hoge bergen op de foto's staan anders zou je denken dat je in Nederland zit. Wel jammer dat het daar regent, maar dat doet het hier ook. Wat een enge slang trouwens, lag die vlak bij jullie tent of kwam je die onderweg tegen.

• 17 September 2015 - 01:24

Martin Huizenga:

We zitten echt in Amerika :) en die slang kwamen we onderweg tegen. Maar wees gerust ondanks dat in Amerika alles groot is was deze slang slechts 10 cm :) :)