Op weg naar Granby Lake - Reisverslag uit Granby, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Op weg naar Granby Lake - Reisverslag uit Granby, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Op weg naar Granby Lake

Blijf op de hoogte en volg Martin

14 September 2015 | Verenigde Staten, Granby

Nou wat een camping zeg niks ten nadelen van de KOA camping in Cheyenne, alle faciliteiten waren aanwezig. En alles netjes en schoon. Alleen ligt de camping op een industrie terrein en tussen de interstate en een spoorlijn. Erg leuk ’s nachts om 3 uur een trein horen toeteren.

De tent afbreken gaat steeds sneller, binnen een half uur waren we ingepakt en waren we op weg naar de Rocky Mountains. We rijden via Roosevelt National Park en Arapaho Nation Forest naar Granby Lake. Onderweg nog een Wildlife route gereden maar het “Wildlife” was inmiddels vertrokken, wel een leuke rit. Onderweg veel jagers tegen gekomen :( het is jachtseizoen voor eenden en je mag jagen met een kruisboog. In het dorpje Walden even gestopt en je ziet het resultaat (foto). Aangekomen bij Granby gaan we kijken bij een camping die ik nog in Nederland had gevonden. Stillwater aan het Granby Lake, een prachtige camping aan de rand van het meer. We besluiten niet verder te rijden hebben een prachtig plekje met uitzicht over het hele meer en uitzicht op de Rocky Mountains. Wel verwacht men dat het vannacht rond de 28 F wordt, we zullen zien. De thermopanty ligt al klaar. ’s Avonds nog een wandeling gemaakt om het meer en nog een gesprekje gehad met de Host van de camping. Morgen gaan we onderweg naar Fruitvale.