Van Hill City naar Cheyenne - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Van Hill City naar Cheyenne - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Van Hill City naar Cheyenne

Blijf op de hoogte en volg Martin

13 September 2015 | Verenigde Staten, Cheyenne

Vannacht heerlijk geslapen en na een verfrissende douche gaan we op weg naar Mount Rushmore. Daar hebben we de presidential route gelopen en daarna de boswandeling terug naar de auto. Het was leuk, maar niet spectaculair. Toen ook nog maar even door gereden naar Grazzy Horse en die vanaf de parkeerplaats vastgelegd. Daarna de route via Black Hill Forest naar Cheyenne opgepakt. Voor een volgende keer ga ik zeker ons verblijf in Black Hill langer maken, we hebben er veel te weinig van gezien :(. Aangekomen in Cheyenne een camping opgezocht en daar lekker gegeten, wat moet ik ook zonder mijn kok :)

De foto's uploaden gaat zeer moeizaam tot niet :( dus daar moeten jullie nog even geduld voor hebben. Morgen gaat de route naar Rocky Mountain National Park.

• 14 September 2015 - 18:34

José Zwiers:

Na zo'n wilde rodeoavond valt natuurlijk alles tegen. Maar ongetwijfeld komen jullie nog veel moois tegen tijdens deze reis.

• 16 September 2015 - 05:12

Martin Huizenga:

We hebben zeker al mooie dingen gezien, we genieten volop. Besefte vanmorgen pas dat we al 2 weken aan het rond trekken zijn :)