Toch maar naar Red Lodge? - Reisverslag uit Red Lodge, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Toch maar naar Red Lodge? - Reisverslag uit Red Lodge, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Toch maar naar Red Lodge?

Blijf op de hoogte en volg Martin

10 September 2015 | Verenigde Staten, Red Lodge

Vanochtend rustig wakker geworden en rustig aan gedaan. Na een lekker ontbijtje gaan we de tent opruimen. Als alles ingepakt is besluiten we nog even een bakkie te doen voor we vertrekken. Martin staat naar het bos achter onze kampeerplek te kijken en vliegt naar de auto om zijn camera te halen. Tussen de bomen loopt een eland, het blijft een prachtig gezicht dat zo dicht bij de dieren lopen. Na dit geniet momentje gaan we rijden. We gaan via Mammoth Hot Springs via de noordelijke route Yellowstone uit. Omdat Tower Falls weinig faciliteiten heeft beluiten we naar Red Lodge te rijden, op advies van Albert :) erg leuk, de kaart thuis had aangegeven dat het maar twee uurtjes rijden was echter het was ietsjes meer. Omdat we toch een overnachtingsplek nodig hebben besluiten we dan maar in Red Lodge te overnachten en de prachtige bergpas morgen weer terug te rijden. Dus we slapen vannacht luxe, in een hotel met bad en ontbijt, wat zullen we lekker slapen :). Morgen gaan we naar Cody, een tussenstopt voordat we naar Black Hill gaan.