Dinosaur State Park - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Dinosaur State Park - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Dinosaur State Park

Blijf op de hoogte en volg Martin

07 September 2015 | Verenigde Staten, Vernal

Vandaag laten we de woestijn achter ons om de bergen in te gaan. Via de 139 rijden we door de bergen heen en onderweg zien we een arend, maar helaas hebben we de camera niet paraat.
Na een rit van 5 uur komen we aan bij Dinosaur National Monument, waar onze Camping midden in ligt. Het is een camping met alleen toilet en koud water maar ligt in de prachtige natuur naast de Green River. De rest van de dag doorgebracht in dit park waar we nog een coyote en groundhog’s tegen kwamen. In het park zijn dinosaurus botten gevonden en het was een leuke trip om deze ook zelf in de bergen te ontdekken. Ook hebben we de cabin van Jossie Morris bekeken, zij heeft 50 jaar alleen op deze berg gewoond. Bijzonder hoe mensen keuzes maken om zo geïsoleerd te gaan wonen. Terug op de camping lekker gegeten en ’s avonds nog even bij het kampvuur gezeten.