Zion National Park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Blijf op de hoogte en volg Martin

03 September 2015 | Verenigde Staten, Zion

Na een rumoerige nacht zijn we uiteindelijk om 8 uur vertrokken richting Zion. Onderweg nog wat boodschappen gedaan zodat we uiteindelijk om 3 uur aankwamen, tenminste dat dachten we. In werkelijkheid waren we weer een tijdzone gepasseerd en was het inmiddels 4 uur :(. maar goed een mooie plek bij de rivier gekregen dus tent op zetten (in een kwartiertje, dus dat gaat goed) en de auto herinrichten voor het kampeer leven. Omdat we toch nog iets van Zion willen zien besluiten we om naar het park te rijden en te kijken wat we nog kunnen zien. Daar aangekomen kunnen we nog twee trails lopen n nl. de river trail en the Weeping rock. Dus op naar de shuttelbus en we hebben het reuze naar ons zin. Echter op de camping aangekomen is het al donker en dan moet de lamp nog voorzien worden van een gaasje maar na veel prutsen is er eindelijk licht :). Helaas geldt dit ook voor de BBQ dus na wat technisch inzicht is ook dat gelukt zodat er eindelijk om half 10 met het eten begonnen kan worden. Na een heerlijke maaltijd kunnen we eindelijk de tent in. O ja Albert je had gelijk niet alle luchtbedden passen in de tent.

• 03 September 2015 - 15:50

José Zwiers:

Gelukkig dat je geslaagd bent voor de cursus elektricien en de voetjes maar buiten de tent leggen.