De reis is begonnen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martin Huizenga - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Martin

01 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een nacht in het IBIS hotel waren we ruim op tijd op Schiphol voor onze vlucht. De piloot had er zin in zodat we 3 kwartier te vroeg op Houston lande. We wisten niet wat ons te wachten stond met alle controles en dergelijke maar we waren anderhalf uur door de douane en hadden we onze koffers :). We dachten dat we de hele koffers moesten laten controleren zoals je wel eens ziet op tv. Maar niks is minder waar, we konden omdat ze al ingecheck waren op Schiphol ze zo afgeven. Na het file rijden in het vliegtuig, dat is echt lopende band werk zeg :) landen we na een korte vlucht op Las Vegas. Daar snel op de bus gestapt om ons vervoermiddel voor de komende 4 weken op te halen. Daarna naar het hotel Excalibeur dit keer, een mooie kamer gekregen (Lyan de klompjes helpen echt) en daarna nog even de strip op gelopen. Na 24 uur onderweg te zijn geweest toch maar besloten om naar bed te gaan.

• 01 September 2015 - 17:04

José Zwiers:

Lekker geslapen? Het ziet er wel wat verlaten uit op het vliegveld, maar dat zal wel anders worden als je Las vegas gaat verkennen. Veel plezier en laat gauw weer wat horen. Opa en Oma